Winx Club News


Winx Club Yeni Sezon SHOW TV ve Nickelodeon’da!

 

Winx perileri sahip oldukları yeni güçlerle su altındaki kötülüklerle savaşıp denizleri tüm kötülüklerden koruyacaklar!

Yepyeni peri güçleri ve su altında devam eden heyecanlı maceralarını kaçırmayın!

 


Yorumlar

  1. flora-45 yazdı:

    bence flora en iyi peri ama benim için kötü bir laf etti o yüzden biraz yani çok kötü bir peri

  2. flora-45 yazdı:

    hayır boolum bana göre sevmiyorum ama bazıları sevebilir ben sevmiyorum

  3. flora doğam yazdı:

    keşke türk kanalında yayınlasanız :( mutsuzummmmmmmmmm

  4. StellanınAskı yazdı:

    harika bir haber bu ! ♥

  5. Ecik yazdı:

    WinxClub:3 nereden öğrendiğini söylermisin ve çok sağol yazdığın için

  6. luna123ay yazdı:

    bence ekibin lideri bloom çünkü bloom ejderha alevi perisi ve alfeanın en güçlü ve en güzel perisi

  7. BloomStellaSelina yazdı:

    WİNX <3 <3 <3 :)

  8. WinxClub:3 yazdı:

    7. sezon sonbaharda planet çocukta başlayacak :)

  9. WİNX__CLUB yazdı:

    7.sezon ne zaman yayınlanacak?

  10. SihirliPeri8 yazdı:

    winx club cd'leri hala varmı?????

  11. SihirliPeri8 yazdı:

    Yayın Hala Veriliyor muu????

  12. SihirliPeri8 yazdı:

    Hala çıkıyor mu televizyonda??

  13. iroz yazdı:

    Harika 28/0 1/2015 İroz yazdı 16:15

  14. iroz yazdı:

    Mütiş bende hangi kanalda diyordum ?show daymışş.sizi çok seviyorum winx. 25/01/2015 İroz yazdı.

  15. iroz yazdı:

    Ben bilmem siz bilin yazdıklarınızı . bana göre show mütiş

  16. damla011 yazdı:

    hiçte bile zeynep neyin kafasını yaşıyosun 5.sezon internete düştü youtubeden bütün bölümleri var 6.sezon da daliamont da var bi kaç türkçe bölüm ama diğerleri disney canelde çıkıcak dedi 6.sezon çıkmadı 5.sezon çıkıyo

  17. sevdem yazdı:

    Winx sitesinde hiç bunu görmemiştimm .... :)

  18. yusey yazdı:

    ben bunu hiç winx sitesinde görmedim muhteşeeeeeeeeeeeeem

  19. Raf_Angel yazdı:

    Ben bütün bölümleri shoe tv den izledim,artık eski bölümleri veriyorlar.

  20. miusa080811 yazdı:

    hem güzel hem pis ve garip

  21. xxmucx yazdı:

    bence harmonix sirenixten daha tatlı bir dönüşümdü sirenix de güzeldi (asla çirkin olamaz !! ) ama harmonix benim için ayrı bir güzeldi :) harmonix bebeklerinin serisini anında aldım o yüzden ( almak isteyenlere tavsiyem stella )

  22. xxmucx yazdı:

    BeatifulGirlMuck sapık mısın ne o. su sensin o terbiyesiz ayıp be !

  23. zeynebreka yazdı:

    5sezon 22 bölümde flora helya küsüyolar ay yazıııııııııııık bide valeyvol maçını winx kaybediyo ama winx le gurur duyuyorum ama 23 bölümü koysalar çok iyi olucak. Yazdığımda çıkmıyo flora

  24. elementixstella yazdı:

    5. sezonun bölümleri türkçe internete düşmedi 6. sezon da öyle ancak ingilizce çeviri izleyebilirsiniz ayrıca sen madem winx i sevmiyorsun neden üye oldun söyler misin!

  25. bloom_ve_stella_ve_layla yazdı:

    wınx clubu sevıyorum bu senede bir harika

  26. bloom_ve_stella_ve_layla yazdı:

    WINX CLB BU YILDA COK GUZEL YA

  27. 123bloom789 yazdı:

    ÇOKTAAAAAAANNN ÇIKTI CD BEN ALDIM

  28. 123bloom789 yazdı:

    DEDİYİN ŞEY ÇOK AYIP

  29. 123bloom789 yazdı:

    SAAT 8:30 DA

  30. 123bloom789 yazdı:

    SAAT 8:30 DA

  31. 123bloom789 yazdı:

    SAAT 8:30 DA

  32. 123bloom789 yazdı:

    SAAT 8:30 DA

  33. 123bloom789 yazdı:

    SAAT 8:30 DA

  34. 123bloom789 yazdı:

    SAAT 8:30 DA

  35. 123bloom789 yazdı:

    winx harmonix in kitabını aldım harika keçiören / FTZ DE SATILIYO

  36. 123bloom789 yazdı:

    winx harmonix in kitabını aldım harika keçiören / FTZ DE SATILIYO

  37. Filfili yazdı:

    5. sezon 14. bölümde iyrenç bi tip almadılar

  38. Filfili yazdı:

    nanoma şarkı sözlerimi

  39. Filfili yazdı:

    bizim show'da var nickelodeon'da var ama artık show vermiyor.nickelodeon eski bölümleri veriyor.

  40. bloom1636 yazdı:

    6. sezon ne zaman çıkar

  41. büşrabetül yazdı:

    bende hiçbirisi göstermiyo ama ben internetten girip izliyorum

  42. büşrabetül yazdı:

    biliyorum hatta ben gittim

  43. cansustella yazdı:

    çıkar

  44. BeatifulGirlMuck yazdı:

    Ya Winx'i seviyorum ama tüm kızlar orospu :(

  45. melekzehra yazdı:

    Nickoledien izleymiyorum . Ama bizde show tv 'den izliyorum.

  46. melikenur yazdı:

    ilk bölümü kaçırdım ama internetten baktım yok nasıl izliycem :)

  47. nanoma yazdı:

    sirenix dönüşümü türkçesi lazım yardım lazım

  48. ecegonendennnn yazdı:

    Nickoledien izleymiyorum . Ama bizde show tv var sabırsızlanıyorum !

  49. Bloomtheworld yazdı:

    6. Bölüm Harmonix: http://www.youtube.com/watch?v=4ue9jIL5t5Q

  50. Debby_Ryan yazdı:

    ben show dan izliyorum

  51. Sayfalar




Winx Club TM © 2003-2016 Rainbow Srl. All Rights Reserved.
Series created by Iginio Straffi - www.winxclub.com