Haberler


Winx Club 5. Sezon Yayın Saatleri!

 

Su altına inen Winx Perileri; Bloom, Stella, Layla, Flora, Miusa ve Tecna

Yeni sezon ile birlikte kazandıkları özel yetenekleri, upuzun saçları, parlak kanatları, birbirinden güzel kıyafetleri ve aksesuarları ile maceralarına sualtında devam ediyor!

Sahip oldukları yeni güçlerle sualtındaki kötülüklerle savaşıp denizleri tüm kötülüklerden koruyacaklar!
 


Yorumlar

  1. Raf Angel yazdı:

    Gerçekten 5.Sezon çok güzel ben bütün bölümleri izledim.

  2. blomm _harmonix yazdı:

    Ben hep c.tesi &pazar izlerim cd leride var en çok magical adventure cdmi sewiorum.artık cumartesi disney channelda saat11.00 dada var

  3. ammaline yazdı:

    Yaaa bunu ben açıyorum ama bitmiş oluyor yani daha erken başlıyor

  4. Stella_ayışığı yazdı:

    ama bu geçen senenin ve bu güne kadar sadece 5. sezonun 1. bölümünü internete yüklemişler off bizim de izlemeye hakkımız var

  5. tecna_roxy yazdı:

    yaa bizde nickeledeon yok :((((( internettede yok bazı bölümler var sadece :(((( offf

  6. elifdua yazdı:

    17 kasımı iple çekiyorum.

  7. tuqce yazdı:

    Yaa beklediim hiç bişey olmddıı saat dokuzu kırk üç geçiyo tam dokuzu yirmi geçe show tvyı açtıımmm nıceleadonu açtırıcaz ve dvdlerini alıcam böylelikle 5. seriyi izlerim! of :( çok üzüldüm şimdi

  8. tuqce yazdı:

    çocuklara çok erken yapıyolar yanlış bölümleri nete yüklemeliler :/

  9. teknamusa yazdı:

    biz bu bölümleri tekrar nasıl bulucaz ben izlemek istiyorum nickelodeonda hala var mı acaba onun için digitürk alırım para mi biriktirip yeter ki izliyim

  10. canervetch yazdı:

    Slmmmm Kafama Takılan Küçücük Bir Şey Var : İnternette Ne Zaman Yükliyeceksiniz Bölümleri ?

  11. lenafloura yazdı:

    peki bu yaz da var mi ?

  12. StrawberrYsmn yazdı:

    çok güzel ama bizde o kanal yok :(

  13. xstella yazdı:

    harika

  14. stella154 yazdı:

    niye sitede ve internette yok

  15. laz_kizi yazdı:

    süpr old

  16. krks yazdı:

    harika süper muhteşem

  17. duru_x3 yazdı:

    hepsini izliyorum hepsi çok güzel x3 winxxxxxxxx

  18. zeyneproxybloom yazdı:

    sizi seviyorum ben de sizin gibi olmak istiyorum winxler ben peri oyunları oynuyorum. ,iyiki şhow tv de bile var 5. sezon .

  19. nanoma yazdı:

    çok güzel ama lütfen siteye bölümleri türkçe olara k atar mısınız

  20. zehra4747 yazdı:

    bu steye bayılıyorummmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!

  21. zehra4747 yazdı:

    bomba haberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. cevnur yazdı:

    bloom6000 Kaç kere yorum yazıyosun az yap :D

  23. diloş57 yazdı:

    süper!!!!!!! küçüklüğümden beri bunu izliyorum tüm cd leri var

  24. sümi544 yazdı:

    kesinlikle izleyeceğim

  25. ednen yazdı:

    winx

  26. misiji yazdı:

    slm millet moviestarplanete girin muhteşemlikten ölo şey sev olmak isteyen adın kızım ama adım ertuğ arkadaşlıktan arayın slm lar sevişen evlenen bulum salak oruspu sky benim olcak bloom sevgilim seni sevişmek için beklom aynı yerde skyın skıniyalam bebek aşkkım herşeim misiji misiji misiji ne gel sevişek memeni sıkini yalam

  27. misiji yazdı:

    bloom11 salann tekisin oruspu çoc aptal hayvan

  28. misiji yazdı:

    bulum skyla ayrıl bana dön yalvarım senin hayranınım nasıl bu kadar güzelsi n hı sevgilerle f.ezgi yani misiji

  29. aysenur501 yazdı:

    nickelodeon un frekansını bilen söyleyebilirmi

  30. stellaboolm yazdı:

    winx culub 5. sezon 2. bölüm başladımı ????

  31. stellaboolm yazdı:

    bencede

  32. tiviti yazdı:

    ben bugün baktım saat 16.05 başlamadıı..

  33. aysenur501 yazdı:

    show da bugün saat kaçta olucaktı ben izleyemedimq

  34. b yazdı:

    muhteşem ötesi olacaklar kimse karşı gelemez WİNX'e

  35. superr yazdı:

    8.50 demiştim ya yanlış alarm 9.oo 10 dk boyunca heyecan çekerek ve saate bakarak ürün satma programı izledim amaa sonraa başladıı!! açılış şarkısı gerçeğine göre biraz değişik yani orada kahramanlıktan ve maceradan bahsediyor türkçesinde kalktım saçımı taradım falan diyor ben zaten yabancı dilde 14.bölümü bekliyorum hepsini izledim ama türkçe bu sabah izledim bu arada türkçe seslendirmede değişik olmuş ve şey hoşuma gitti hani dönüşürken stella parlak ışık perisi falan diyorlar çok güzel neysee yine uzun yazdım :)

  36. sinem2003 yazdı:

    Dün izledim.Çok güzeldi.Herhalde 1.bölümü kaçırdım.Fakat 2. bölüm bir HARİLKAYDI!

  37. bloom layla 2002 yazdı:

    saat kacda show tv basliyor

  38. magibolom yazdı:

    winx çok güzel 5. sezon hele şükür başladı

  39. magibolom yazdı:

    winx çok güzel 5. sezon hele şükür başladı

  40. kleopatra06 yazdı:

    admin show tv de yayınlanan bölümleri siteye yüklesen? veya youtube da winxclubtr'ye yükle olmazmı?

  41. winxbloommm yazdı:

    33 dk. kaldı çook heyecanlıyım 09:45 ve 16:00'da mı başlıyor?

  42. kahraman93 yazdı:

    pazar günü yine 9 da cumartesinin tekrarı var yani cumartesi kaçıranlar üzülmesin pazar günü aynısı aynı saatte yayınlanıyor

  43. Sena.Bzrk yazdı:

    Çok güzel. :D.

  44. sinem2003 yazdı:

    Ben dün kardeşimle izledim.Süperdi!Petrol denize dökülüyor. Haftaya yine izleyeceğim.Fakat bu sefer 08:30'da televizyonu açacağım.Show TV'yi bu nedenle seviyorum.Bir ara 4. sezon oynadı.Şimdi de 5. sezon.4. sezonu da izlemiştim.HARİKA BİR HABER!

  45. flora12255555be yazdı:

    yaaa birinci bolumunu gostermedi

  46. mel_melijka yazdı:

    ya cumartesi günü 8:55 biraz erken değilmi

  47. ceylinsoylu55 yazdı:

    ben izleyemedim tekrar nasıl islerim

  48. super girl yazdı:

    ben izledim çok güzel petrol yeri yanıyo winx kurtarıyo birde trixler geri dönüyo

  49. kahraman93 yazdı:

    bu sabah izledim çok beğendim güzeldi ama reklamda pazar da 9 da olduğu yazıyor pazar yayınlanacak da yeni bölüm mü yoksa cumartesinin tekrarı mı bilen var mı ?

  50. bu_kett yazdı:

    yaaaa bugün vardı ama ben dershaneye gittim napcam.dershaneye gittim dedim ama çizgi film izleyecek yaştayım.bunuda belirtiyim

  51. Sayfalar




Winx Club TM © 2003-2014 Rainbow Srl. All Rights Reserved.
Series created by Iginio Straffi - www.winxclub.com